joi, 23 decembrie 2010

Stau afara...respir usor,sacadat..simt cum aerul rece imi invadeaza plamanii,cum frigul de afara ma devoreaza si ma amorteste usor usor...dar stiu ca sunt incapabila sa ma misc,nu am nici macar puterea de a-mi dori asta..imi placesa stau si sa privesc cum ninge(sau cel putin cred ca imi place),sa ma uit la micile stelute cum se topesc si dispar pe pielea mea aproape vanata..sunt atata de inghetata incat nu mai stiu daca-mi pot misca membrele,dar nu conteaza..ma bucur si eu de iarna...si asa cu totii spun ca eu sunt anti-sarbatori,anti-tot...dorinta mea este doar sa le arat ca nu este asa(desi nu mi-a cerut nimeni explicatii..dar parca ma simt datoare cuiva,nu stiu cui), ca-mi place iarna,dar nu am aceleasi motive ,imi place si Craciunul.Imi plac multe lucruri pe care in acelasi timp le si detest (din motive personale)..
Am scris o chestie,doar ca sa nu lipseasca postarile,stiu ca nu este ceva spectaculos,dar acum nu ma simt capabila de mai mult..Cius!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu