vineri, 10 decembrie 2010

Simteam nevoia..

Stiam ca e acolo..pur si simplu stiam.Nu imi spusese nimeni si nici el nu dadea niciun semn,dar eu stiam...Il simteam,ii simteam bratele puternice protejandu-ma,ii simteam respiratia calda,care ma linistea..si parca-l si vedeam,era de o frumusete rara,o frumusete demonica.Buzele i se conturau usor in intunericul noptii,ochii ii straluceau,iar el schita un zambet frumos si dulce in coltul gurii.Ma simteam mai bine ca niciodata,ma simteam mai sigura pe mine si mai frumoasa,el ma facea sa ma simt asa.Era o dorinta a mea sa-l pot avea langa mine,era cea mai mare dorinta a mea.Imi doream sa adorm in bratele lui si sa nu ma mai trezesc,sa raman acolo pentru totdeauna..imi doream sa nu ma lase niciodata sa plec..Era cel mai dulce cosmar,pentru ca stiam ca nu il pot avea,dar totusi era acolo...simteam ca nu ma va parasi,dar totusi trebuia sa plece....simteam nevoia sa il vad mereu...dar era doar o iluzie..era doar in gandul meu,era cel mai frumos gand al meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu