luni, 3 ianuarie 2011

De neinteles

Au trecut toate..Craciun,Revelion,toate.A fost destul de ok,distractie cu prietenii,petreceri,toate bune si frumoase,nimic de regretat.
Am trecut in sfarsit si in 2011..suntem cu un an mai aproape de asa zisa "disparitie"..vine sfarsitul lumii people! dar nu va panicati..o sa fim mai fericiti in viata de apoi bla bla bla.Desigur..si noi ar trebui sa credem asta.
Nici macar nu stim ce se va intampla cu noi de fapt..mda..cica va bubui Pamantul din cauza experimentelor,sau si mai bine vom fii inghitit de o gaura neagra..ori vom trece in a nu stiu cata dimensiune,ni se modifica structura ADN,ori pur si simplu ne vom dilata,intr-un fel sau altul..vom fii niste ciudatenii..
Deci,inca nu se stie cum o sa murim,dar se stie ca murim..frumos.Spun cu totii numai aberatii pentru a panica populatia,poate se sinucid aia mai slabi de inger..dar daca au vazut ca nu merge au inceput sa ne elimine usor usor,pai ce dracu,suntem prea multi! Ce-au zis ei?Hai sa ii imbolnavim da-i in mama lor..si asa nu avem ce face cu ei..si uite ca au reusit..Dupa au legalizat prostiile alea de etnobotanice si au murit prostii de la o supradoza.Si uite cum disparem inainte de 2012..motiv sa nu mai murim atunci restul,zic eu.:))
Mda..hai ca am deviat de la subiect,nu stiu ce mi-a venit sa vorbesc despre toate tampeniile alea..ma rog.Ramasesem la sarbatori si la frumusetea lor bla bla bla..ma plictiseste si subiectul asta..Cu totii stim ce se intampla si de Craciun si de Anul Nou si ce traditii sunt,nu mai stau sa le insir si eu.(:|
Stau si beau Santal de piersici si o dau din una in alta.Incep sa aberez si sa vorbesc mult si prost ..fara rost nu stiu,ma mai gandesc.
Vaaaai,am inceput sa ascult Taylor Swift,"white horse"..foarte draguta piesa,ma face sa ma simt..destul de bine,desi povestea nu are happy end.M-as uita la un film romantic,cu final tragic,nu dramatic..tragic sa fie..nu am mai vazut de mult..de fapt,nici nu stiu daca am vazut sau nu,dar e clar ca vreau sa vad.M-as duce sa imi mai iau o punga de Lays cu sare de la faimosul magazin de peste drum,Dona,dar imi este lene si sunt in pijamale.Mai vreau si suc,dar nu mai am in frigider.Toate astea sa ma pot uita la film.(:|
NU mai vreau zapada!M-am plictisit de ea.E alba,e multa si e enervanta.Si iar dau din una-n alta si nu are niciun sens ce vorbesc.:))..Eh,se mai intampla.
Gata! Ma apuc sa-mi caut un film sa ma uit,eventual sa adorm la el,altceva mai bun nu am de facut. Ciuuusss!!:*:*
P.S:Am pus si o poza cu mine,sa nu uite nimeni cum arat:))) si ceea ce e important: sper ca nu sunt greseli de scriere in text,mi-a fost lene sa-l verific

2 comentarii: