luni, 3 ianuarie 2011

Cea mai frumoasa piesa!<-click


Daca stam sa analizam bine versurile si daca ne chinuim putin sa le intelegem o sa vedem cat de superbe sunt..
Sunt de parere ca sunt puse  niste intrebari..la care nu se pot gasi raspunsuri..
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?

Habar n-avem de ce sacrificam tot ce e frumos,sau poate ca avem,dar nu suntem capabili sa ne exprimam.[apropo de incapabili.. mi-a marturisit cineva aseara ca nu sunt capabila de anumite chestii :)),dar asta e alta poveste:-j].Ofof,iar dau din una in alta..zici ca sunt in stare de ebrietate,dar nu conteazaaaaa,sa revenim la piesa.

"Ea"..aceasta "ea"  ar trebui mereu vazuta plina de gratie,de delicatete...un inger..dar nu putem avea asemenea pretentii..adica totusi,oameni suntem:)),asemenea evenimente nu se pot intampla.Eu acum nu stau sa comentez piesa,versurile ei...nuuu,pur si simplu exprim ce imi transmite..si imi transmite multe,nu cred ca ar inteleg cineva daca le insir aici.:)).
Dorinte..avem multe dorinte,multe vise,multe sperante,ceea ce este frumos..cu asa ceva ne "hranim" sufletul si il ajutam sa nu moara..nu devenim niste insensibili INCAPABILI sa iubim,sa pretuim si asa mai departe...desi daca stam sa ne uitam bine in jur asa sunt majoritatea,stiu decat sa amageasca si gata.
Iar am inceput sa bat campii.8-|...ar trebui sa renunt la chestia asta,nu cred ca ma ajuta la nimic.:))









P.S: Lover hey,"Fuck you!"[asta sa pot incheia glorios!]
Cius.:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu